if (CookieConsent::check('Analytics')) { }

Koulutukset

Webinaari: Yritysjärjestelyt ja liiketoiminnan saneeraaminen COVID-19 -tilanteessa ja sen jälkeen 10.6

COVID-19 vaikuttaa globaalisti ja valtakunnallisesti kaikkien yritysten liiketoimintaan ennen näkemättömällä tavalla. Tilanteeseen sopeutuminen edellyttää tilanne- ja riskiarviota myös hallituksen jäseniltä, jotta yritykset voivat tehdä nopeita toimia niin yritysten sopimusympäristössä kuin yritysten rakenteessakin mukaan lukien yrityskaupat ja divestoinnit, yrityksen konsernirakenteet ja sen uudelleenjärjestelyt.

Eversheds Asianajotoimisto on valmistellut kauppakamarin jäsenille webinaarina toteutettavan tietopaketin yritysten reagoimisesta poikkeuksellisiin oloihin, jotka COVID-19 on aiheuttanut teeman osalta yrityskenttään ja niiden toimintaympäristöön sekä kriisin aikana, että kriisin jälkeen.

Webinaarissa käydään läpi avainhavaintoja, joita COVID-19 -kriisi aiheuttaa yrityksissä otsikon teemojen osalta. Erityinen huomio asetetaan hallituksen roolin lisäksi nopealle yrityksen uudelleenjärjestelylle ja yrityskauppapotentiaalille, joka voi olla monelle yritykselle ajankohtainen COVID-19 -tilanteessa.

Ohjelma

  • COVID-19 ja sen välittömät vaikutukset transaktiotilanteissa
    • Markkinatilanne ja sen vaikutukset yritysjärjestelyihin
    • Mitä kauppaneuvotteluissa post-COVID-19 voi odottaa?
    • hallituksen rooli ja toiminta kriisitilanteessa
  • Yrityksen uudelleenjärjestely kriisitilanteessa
    • havaintomme vallitsevasta tilanteesta ja näkymästä
    • yrityksen lyhyen ja pitkän tähtäimen maksukyvyn arviointi COVID-19 -tilanteessa
    • saneerausmenettely ja vapaaehtoiset velkajärjestelyt – oikean strategian valinta ja prosessit

Asiantuntijoina webinaarissa ovat Eversheds Asianajotoimiston osakkaat Vesa Turkki ja Antti Husa sekä Senior Advisor Antti Liimatainen.

 

Lämpimästi tervetuloa koulutukseen!

 

Ilmoittaudu 9.6. mennessä!

Koulutus järjestetään yhdessä Tampereen kauppakamarin kanssa.
Huom! Webinaari toteutetaan etäkokouksena Microsoft Teamsin kautta ja osallistujamäärä on rajattu.Ilmoittautuneet saavat sähköpostitse osallistumislinkin webinaariin ennen koulutusta, webinaaripäivänä klo 12.00 mennessä. Linkistä voi liittyä webinaariin joko selaimen tai Teams-sovelluksen kautta. Webinaariin liittyminen ei vaadi sisäänkirjautumista. Varmistathan, että mikkisi ja kaiuttimesi ovat kunnossa ennen tilaisuuden alkua. Muista pitää mikki ja kamera suljettuina, kun et ole äänessä. Mikäli et ole saanut linkkiä webinaaripäivänä klo 12.00 mennessä, tarkistathan myös roskapostisi.

Muutokset mahdollisia. Koulutuksen järjestämisen ehtona on koulutuskohtaisen vähimmäisosallistujamäärän täyttyminen.


Osallistumismaksu

Normaalihinta 190 € + alv 24%

Jäsenhinta 120 € + alv 24%


Päivämäärä ja kelloaika

Tapahtuma-aika Ilmoittautumisaika
10.6.2020 14:00 - 10.6.2020 15:15 28.5.2020 12:00 - 9.6.2020 18:00
Ilmoittaudu