if (CookieConsent::check('Analytics')) { }
Koulutukset
Kohdemarkkinoiden valinta ja markkinoille sopiva toimintamalli ovat olennainen osa onnistumista uudelle markkinalle suunnattaessa. Koulutuksen tavoitteena on selkeyttää, miten valita yritykselle oikea kohdemarkkina useiden vaihtoehtojen joukosta ja kuinka rakennetaan menestyksekäs toimintamalli valitulle markkinalle. Koulutuksessa hyödynnetään tässä onnistuneiden yritysten käytännön esimerkkejä ja työkaluja.
Kohdemarkkinoiden valinta ja markkinoille sopiva toimintamalli ovat olennainen osa onnistumista uudelle markkinalle suunnattaessa. Koulutuksen tavoitteena on selkeyttää, miten valita yritykselle oikea kohdemarkkina useiden vaihtoehtojen joukosta ja kuinka rakennetaan menestyksekäs toimintamalli valitulle markkinalle. Koulutuksessa hyödynnetään tässä onnistuneiden yritysten käytännön esimerkkejä ja työkaluja.
Koulutus on suunnattu vientikauppaa aloittaville ja sitä kehittäville yrityksen vastuuhenkilöille, jotka pyrkivät uusille kansainvälisille kohdemarkkinoille.
Asiantuntija:
Kouluttajana toimii toimitusjohtaja, johtava konsultti Tero Nummila Laetus Oy:stä.
Ohjelma:
12.00 Markkinavalinta osana kv-strategiaa
Miten valita oikeat kohdemarkkinat
Markkina- vs. segmenttivalinta
Työkalut systemaattisen markkinavalinnan tekemiseen
Markkinaymmärryksen hankkiminen
Erilaiset operointimallit kohdemarkkinalla
Go-to-market-suunnitelman rakentaminen
Case-esimerkkejä
16.00 Koulutus päättyy
Koulutus järjestetään yhteistyössä Helsingin seudun kauppakamarin kanssa.
Ilmoittautumisen voi peruuttaa kuluitta vähintään kaksi (2) viikkoa ennen tilaisuutta. 13–7 vuorokautta ennen peruutetuista ilmoittautumisista veloitetaan 50 % osallistumismaksusta ja tämän jälkeen peruutetuista ilmoittautumisista veloitetaan koko osallistumismaksu.
Pidätämme oikeuden mahdollisiin hinnan- ja ohjelmanmuutoksiin.
Normaalihinta 560 € + alv 24 %
Jäsenhinta 420 € + alv 24 %
Tapahtuma-aika | Ilmoittautumisaika |
---|---|
13.9.2022 12:00 - 13.9.2022 16:00 | 10.6.2022 15:00 - 12.9.2022 15:00 |