if (CookieConsent::check('Analytics')) { }

Koulutukset

Verkkokoulutus: Asiakaskokemus – pysyvä kilpailuetu 21.4.

Ei ole yritysjohtajaa, jonka mielestä asiakkaat eivät ole tärkeitä. Todellisuudessa asiakasajattelu ei kuitenkaan saa sitä asemaa, josta ääneen on puhuttu. Asiakkaiden suositteluhalukkuutta on toki mittailtu ja asiakkaita tunnistettu. Siihen projekti sitten jääkin. Mutta asiakaskokemus ei ole projekti vaan keino rakentaa pysyvää kilpailuetua.

Erinomaisen asiakaskokemuksen luominen vaatii asiakkaiden kuuntelemista ja nopeaa reagointia. Asiakaskokemuksen johtaminen ja kehittäminen on kokonaisvaltainen strateginen hanke ja on tärkeää hahmottaa kokonaisuus riittävän selkeästi, jotta voit rakentaa asiakaskokemuksesta yrityksesi kilpailuetua.

Kouluttajana toimii Futurelab Finlandin perustaja ja toimitusjohtaja Kari Korkiakoski. Kari on Suomen johtava asiakaskeskeisen yritystoiminnan rakentaja ja asiakaskokemuksen asiantuntija.

Ohjelma:

8.45 Ilmoittautuminen

9.00
Asiakaskokemus – pysyvä kilpailuetu
Miksi asiakaskokemus on tällä hetkellä oleellinen kilpailuedun rakentamisen keino?
Asiakaskokemuksen perusteet
Asiakaskokemus koronan jälkeisessä maailmassa
Asiakaskokemuksen mittaaminen
Asiakaskokemuksen ja henkilöstökokemuksen suhde

12.00 Tilaisuus päättyy

Koulutus järjestetään yhteistyössä Helsingin seudun kauppakamarin kanssa.

Kun ilmoitat useamman kuin yhden osallistujan striimiin, ensimmäinen osallistuja maksaa koko hinnan ja kaikki seuraavat osallistujat -50%. Jokainen osallistuja saa linkin striimin katsomiseen ja voi osallistua koulutukseen mistä haluaa. Ryhmän voit ilmoittaa asiakaspalvelu@kauppakamarinkoulutus.fi tai soita 09 2286 0360.

Peruutusehdot:

Ilmoittautumisen voi peruuttaa kuluitta vähintään kaksi (2) viikkoa ennen tilaisuutta. 13–7 vuorokautta ennen peruutetuista ilmoittautumisista veloitetaan 50 % osallistumismaksusta ja tämän jälkeen peruutetuista ilmoittautumisista veloitetaan koko osallistumismaksu.  Peruutukset on tehtävä kirjallisesti. Esteen ilmetessä voi osallistumisen luovuttaa kollegalle, osallistujamuutokset tulee tehdä hyvissä ajoin ennen tilaisuutta. Helsingin Kamari Oy:llä on oikeus peruuttaa koulutustilaisuus ilman korvausvelvollisuutta ilmoittamalla siitä asiakkaalle sähköpostilla viimeistään neljä (4) arkipäivää ennen tilaisuuden ajankohtaa. Pidätämme oikeuden mahdollisiin hinnan- ja ohjelmanmuutoksiin.

Striimin ohjeet:
Tilaisuus lähetetään suorana. Voit osallistua helposti etänä omalta koneeltasi. Saat päivää ennen tilaisuutta sähköpostissa ohjeet ja linkin, josta pääset seuraamaan lähetystä. Varmista, että tietokoneesi internetyhteys toimii ja pystyy toistamaan livevideota ja että koneen äänet toimivat ja äänenvoimakkuus on sopivalla tasolla. Verkkoselaimista suosittelemme Chromen käyttöä. Osallistuessasi striimiin voit lähettää etukäteen kouluttajalle kysymyksiä sähköpostitse asiakaspalvelu(at)kauppakamarinkoulutus.fi


Osallistumismaksu

Normaalihinta 495 € + alv

Jäsenhinta 395 € + alv


Päivämäärä ja kelloaika

Tapahtuma-aika Ilmoittautumisaika
21.4.2021 8:45 - 21.4.2021 12:00 31.12.2020 9:00 - 7.4.2021 16:00
Ilmoittaudu

kari asiakaskokemus pysyv kilpailuetu 730

Kari Korkiakoski
Toimitusjohtaja
Futurelab Finland

Kari Korkiakoski on Suomen johtava asiakaskeskeisen yritystoiminnan rakentaja ja asiakaskokemuksen mittaamisen asiantuntija.  Kari käy säännöllisesti puhumassa useissa asiakaskokemukseen, digitalisaatioon ja markkinoinnin murrokseen liittyvissä seminaareissa.