Tapahtumat

Urheilumarkkinoinnin ilta 18.4.

Uusi ajattelutapa on muuttanut yritysten valintaperusteita ja  tapoja tukea urheilijoita ja urheiluseuroja. Logonäkyvyyden sijaan yritys etsii syvempiä tapoja yhteistyölle ja viestittää valinnallaan arvomaailmaansa. Tästä hyvänä esimerkkinä on Kaslinkin ja lumilautailija Enni Rukajärven yhteistyö.
Pyeongchangin olympialaisten aikaan käytiin paljon keskustelua myös Norjan yrityselämän tuesta huippu-urheilijoille. Kisojen jälkimaininkeina kuullaan nyt Urheilumarkkinoinnin illassa, miten urheilusponsorointi parhaimmillaan toimii ja miten yritys saa siitä lisäarvoa toiminnalleen.

Urheilumarkkinoinnin illassa äänessä ovat alan hard core -edustajat; Risto Oksanen viestintätoimisto Ellun Kanoista ja Sponsorointi & Tapahtumamarkkinointi ry:stä sekä Juha-Petteri Kukkonen Kaslink Foods Oy:stä.

Arvoliittolaisuus - sponsoroinnin tulevaisuuden mahdollisuuksia 
Risto Oksanen, Sponsorointi ja tapahtumamarkkinointi ry:n toimitusjohtaja,  Ellun Kanat; urheilusponsoroinnin asiantuntija

Case Kaslink. Kuinka Kaslinkin ja Enni Rukajärven arvomaailmat kohtasivat.
Juha-Petteri Kukkonen, markkinointi- ja viestintäjohtaja, Kaslink Foods.


Paikka

KRAO Oy

Prikaatintie 2, Kouvola


Osallistumismaksu

Tilaisuus on maksuton.


Päivämäärä ja kelloaika

Tapahtuma-aika Ilmoittautumisaika
18.4.2018 18:00 - 18.4.2018 20:00 1.3.2018 13:02 - 12.4.2018 0:00
Ilmoittaudu


KRAO Oy

Prikaatintie 2, Kouvola