Tapahtumia


18.4.2018 klo 18.00

20180228 EnninMitali 28

Urheilumarkkinoinnin ilta

Uusi ajattelutapa on muuttanut yritysten valintaperusteita ja  tapoja tukea urheilijoita ja urheiluseuroja. Logonäkyvyyden sijaan yritys etsii syvempiä tapoja yhteistyölle ja viestittää valinnallaan arvomaailmaansa. Tästä hyvänä esimerkkinä on Kaslinkin ja lumilautailija Enni Rukajärven yhteistyö.
Pyeongchangin olympialaisten aikaan käytiin paljon keskustelua myös Norjan yrityselämän tuesta huippu-urheilijoille. Kisojen jälkimaininkeina kuullaan nyt Urheilumarkkinoinnin illassa, miten urheilusponsorointi parhaimmillaan toimii ja miten yritys saa siitä lisäarvoa toiminnalleen.

Arvoliittolaisuus - sponsoroinnin tulevaisuuden mahdollisuuksia 
Risto Oksanen, Sponsorointi ja tapahtumamarkkinointi ry:n toimitusjohtaja,  Ellun Kanat; urheilusponsoroinnin asiantuntija

Case Kaslink. Kuinka Kaslinkin ja Enni Rukajärven arvomaailmat kohtasivat.
Juha-Petteri Kukkonen, markkinointi- ja viestintäjohtaja, Kaslink Foods.

 **********************************************************************************************